Biten bir (arkadaşlık, aşk, iş vs) ilişkinin ardından insanın kendisi için YALNIZLIĞI seçmesi de nispeten daha zor ama bana hep ideal de gelir! Bitiren KENDİNE dönmelidir bence, bitiren biz olmasak da kendimizi seçmek güzeldir.
Oysa çoğu ilişkide mesele ancak birinin hayatına yeni biri girince kapanır. Şu şarkıda dile getirildiği gibi:
“Haberi var mı, haberi var mı?
Başka bir eli tuttuğumdan
Mutluluğumdan, unuttuğumdan
Konu kapandı haberi var mı?”
(Hande Yener & Berksan)
Böyle mi olmalı? 🤔
Mümkünse olmamalıdır? KENDİMİZİ SEÇMEK mümkün hale getirilmelidir ki kendimiz, kalemizdir, arınma noktamızdır, yeni kapılara açılma mekanımızdır.
Diye düşündüm, düşünüyorum!