BANA SENSİZ ….. SANA BENSİZ …..
Aynalar duvarlarda bana sensiz yalnız bir dünya Dalgalar bile kol kola sana bensiz yollar bir dünya Aynalar duvarlarda bana sensiz yalnız bir dünya Dalgalar isyanlarda aynalar paramparça… [ 👨‍🎤 Aylin Livaneli; AYNALAR, şarkısından; 1993]
·1 alıntı·
18 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Çok güzel bir şarkı 👍 Teşekkürler Bayan Livaneli 💫💫💫 .
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Biten bir (arkadaşlık, aşk, iş vs) ilişkinin ardından insanın kendisi için YALNIZLIĞI seçmesi de nispeten daha zor ama bana hep ideal de gelir! Bitiren KENDİNE dönmelidir bence, bitiren biz olmasak da kendimizi seçmek güzeldir. Oysa çoğu ilişkide mesele ancak birinin hayatına yeni biri girince kapanır. Şu şarkıda dile getirildiği gibi: “Haberi var mı, haberi var mı? Başka bir eli tuttuğumdan Mutluluğumdan, unuttuğumdan Konu kapandı haberi var mı?” (Hande Yener & Berksan) Böyle mi olmalı? 🤔 Mümkünse olmamalıdır? KENDİMİZİ SEÇMEK mümkün hale getirilmelidir ki kendimiz, kalemizdir, arınma noktamızdır, yeni kapılara açılma mekanımızdır. Diye düşündüm, düşünüyorum!