Çok güzel bir kitap. Herkese tavsiye ederim. Eğlenceli ve bizi geliştiren bir kitap. Çok beğendim. Ben bu kitaptan tutumlu olmayı, temizlik yapmak sadece eşyaları atmaktan ibaret değil onları onarmak onları tekrar kullanmak olduğunu öğrendim.ihtiyacımız yokken yeni eşya almanın doğru olmadığını öğrendim.