Öncelikle belirteyim ki esas seri burada bitiyor bence. Bundan sonraki kitaplar tutmuş bir diziyi sürdürmek için yazılan bölümler gibi gelecek bana. Normalde bir roman olsa bir Sherlock, bir hercule poriot olabilecek eser. Bir defter ile adaleti sağlamayı düşünen bir genc ile onu yakalamaya çalışan ajanlar arasında. Sonunda kira da yakalanıyor. İyiler kazanıyor, kötüler kaybediyor. Ama esas soru şu: Kim kötü, kim iyi. Neye göre, kime göre.