Anlayamıyorum ve hazmedemiyorum!!!
Zeki değilsen, zengin değilsen ya da mutlu değilsen bunun sebebi İslam'dı öyle mi? Evine hapsolan kadınlardı, özgür olan erkeklerdi...Bilgisiz ve cahil olan, düşük statüde yaşayan, dünya görüşü olmayanlar Müslümanlardı öyle mi? Hazmedemiyorum. Ben yüzlerce kilometre öteden gelip de bu yalanlarla savaşırken, bu topraklarda insanların nasıl söylenen yalanı kabullenebildiklerini anlayamıyorum...
1000Kitap
·1 alıntı·
194 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Bileğine kelepçe vurmuyorlar ama. İradeni satın almaları yetiyor çünkü...Özgür olmana izin verildiği kadar özgürsün. Anlamıyorsun bunca yıl. Yaşıyorsun robot gibi. İki Dünya Arasında
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Avrupa medeniyeti(!)
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Şimdilerde hatırlıyorum da, ne kadar kusursuz gösterilmiş yaşadığımız dünya bize. Tozpembe hayallerle yaşamamız istenmiş, bir Avrupa portresi çizilmiş gözümüze. Büyük resmi görmemişiz, duvarda asılı duran ve adına "Avrupa portresi" konulan bir tabloda takılmış kalmışız. İki Dünya Arasında
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Bizleri dininden utandırmak için büyük bir tezgah kurulmuş, yüzlerce yıldır gözümüze soka soka planlar yapıyorlar. Ya hu bir kişinin de sesi çıkmıyor ki! Herkes derin bir sessizlik içinde tüm bu olanları izliyor. İki Dünya Arasında