"Otobüste kitap"
Siz hiç otobüste ayakta kitap okudunuz mu? Ben evet ve odaklanmam aşırı artmıştı. Böylece ne zaman kitaba odaklanamasam hemen ayağa kalkar, biraz yürüyerek, hareket ederek kitap okurum. Bir bakmışım ki kitaba bağlanmışım.
Soru Cevap
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.