·541 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2019 00:00 Hiç bırakmayacağım bir kitap. Yazarla sürekli kavga ediyorum, düşünce olayına bakacak bir sürü pencere açıyor sağ olsun. Bir kaç cümle okuyorum sonra bir dalıp gitme olayı var bir sayfa bir saat sürüyor. Bir sayfa bir roman gibi, yazarın kelimeleriyle kendi düşüncelerimize yol yapıyoruz. Sonra da tabi kendi kelimelerimiz giriyor işin içine, işte o zaman tamam.