Rusya nın siyasi tarihini öğrendikten sonra okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum.Simdiler de okuyunca da günümüzde yaşananlara da ışık tuttuğunu söyleyebilirim. İlk okuduğumda çok da zevk almadığım kitabı yıllar sonra şimdi ki aklımla okuduğumda bayıldığımı söylemeliyim.