Puan vermedi·320 syf.··Beğendi
· Güzel bir kişisel gelişim kitabıydı.Kitap söyleşi olarak ilerlediği için bir çok konuya değinilmiş. Öncelikle bir insanın yetişmesinde önemli olan unsurlardan bahsediyor. İnsanın bu yaşam sürecinde kendisini keşfetmesi gerektiğini savunuyor ve dile getiriyor. Tanıdığım başarılı insanların çoğu hayatının belli bir kesitinde dönüm noktaları yaşayıp kendini buluyor ve keşfediyor,Doğan Hocamızda öyle... Aslında her şeyin kendimizi keşfetmek ve ona göre hareket etmek gerektiği vurgulanıyor. Tabi bu süreçte elbette yolumuzu kaybedeceğiz bize ışık tutacak bir mentorun öneminden bahsediyor ki bu gerçekten çok önemli . Kendimizi geliştirmede dilin önemi birçok yerde vurgulanıyor.Aile hayatına dair tavsiyelerde bulunuyor. Eşlerin güreşi değil dansı tercih etmeleri gerektiğini ve değişimle birlikte dans etmeye başlayıp sürekli canlı kalmamız çok güzel bir cümleyle açıklanıyor. Kitabın sonunda neler okumalı,neler dinlemeli,neler seyretmeliyiz? kısmında içerikleri hakkında ufak kesitler verdiği kitap, müzik ve film önerilerinde bulunduğu benim içinde mentor niteliğinde olan bir kitaptı.Son olarak yurtdışı eğitimiyle alakalı bir şeyler söylemek istiyorum. Evet yurtdışına gitmeliyiz hatta yüksek lisans, doktoramızı bile yapmalıyız orada ama yaptıktan sonra tekrar ülkemize dönmeliyiz ve kendi memleketimize hizmet etmeliyiz. Doğan Hocamız da bu konuda örnek aldığım insanlardan. Hocamızın diline sağlık diyorum,teşekkür ediyorum...Kitaplı günler