·344 syf.····Okunma: 13 Ocak 2023 20:22 Serinin yavaş yavaş sonuna gelmenin hüznü var içimde. Bir kaç yıla yaydım bu seriyi bilerek. Hemen bitirmek istemedim. Çünkü Anne karakteri gerçekten benim için önemli biri haline geldi. Sanki onu yıllardır tanır gibiyim. Serinin 7. Kitabında Anne'i çok görememek beni üzdü. Sonuçta artık orta yaşlı bir Anne var karşımızda. Gilbert hele hiç yoktu. Arada adı geçmiş gibi oldu. Bu durumu beğenmedim. Bence daha çok olaya dahil olabilirlerdi. 6. Kitaptan sonra çok sert bir karakter değişimi olmuş. 7. Kitap Anne ve Gilbert'ın çocukları üzerine kurulu gibi. Bir de yeni rahip ve çocukları. Onların hayal gücü artık kitabın odak noktası olmuş. Anne'i yansıtıyor çocuklar. Bu kısım hoşuma gitti. Bakalım Serinin son kitabı nasıl? Heyecanla başlıyorum...