KİM BİLİR KAÇ YIL OLDU KENDİMİ DİNLEMEYELİ
🎵 Basıp gitmek istiyorum buralardan Kendimi doldurup trenlere, Bir daha hiç basmadan frenlere. Gördüğüm bütün duraklarda inmek; Ağrıyıp, ağrıyıp dinmek… 🎵 Bi' çiğ tanesinde anlamak suyun sonsuz derinliğini, Tatmak gözyaşımın tuzlu serinliğini, Kendimi yaprak gibi rüzgârın önüne katmak; Kaldırıp, kaldırıp atmak… 🎵 Tarihsiz, tarifsiz, tanımsız, adsız, Fil gibi ölmeye yatmak, ağırbaşlı, Sonra çırılçıplak uyanmak tekrar, tekrar; Hatırlamak kundaklanmamış o ilk anı 🎵 Ben yokum, kabuklarımı kırana kadar Kim bilir kaç yıl oldu kendimi dinlemeyeli? Bir yol ağzında bulsunlar gençliğimi; Umurumda bile değil, söksünler rütbelerimi. [ 👨‍🎤 Sezen Aksu; RÜTBE, şarkısı, 2022]
Ruh hali
·
19 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Kendine iyi bak Kendine iyi davran Kendine gel Kendinde kal Kendine dikkat et Kendini topla Kendini dağıtma Kendini geliştir Kendini ezdirme Kendin ettin kendin buldun Kendinle ilgilen biraz Kendinde misin? Kendini eleştir Vs. KENDİMİZ’den daha önemli ve öncelikli bir şey var mıdır? Başkalarını kendi (nefsi)ne tercih etme erdemi bile, kendini ihmal edenlerin, unutanların değil, sürekli iyi tutabilenlerin yaşatıp sergileyebilecekleri bir erdemdir ancak! Diye düşündüm, düşünüyorum! .