Okuduklarım arasında bende iz bırakan kitaplar listesinde ilk üçte yer alabilecek, çarpıcı konusuyla beni derinden etkileyen bir eser. Konusunu açıklayıp kitabı okumayanlar için ipucu verip büyüyü bozmak istemem. Çokça hüzünlendiren, olaylara bakış açımı sorgulatan hatta toplumsal olarak insanlığımızı sorgulayan bir kitap. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir eser.