Hasan Âli Yücel klasiklerinde en çok sevdiğim kitap bu. Sonu beni çok şaşırmıştı. Çok beğendiğim ama şaşırdığım bir sondu. Kitabın ilerleyişi o kadar güzeldi ki. Kitap sayfa sayısı az olduğunda bir kaç saat içerisinde hemen bitirdim. Kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ederim.