kitap kalın olabilir ama beni hemen icine cekti ve uzun zamandir cıkamadigim rsden cıkarttı beni. evreni o kadar hızlı benimsiyosunuz ki ben normal insan hayatımda yasadıgımı unuttum resmen. burclara olan inancim beni daha da fazla cekti kitabin icine. suyun kendine has manuplesi atesin kurnazlıgı topragin guc hirsi havanin asilligi… ama soyle bir sey var ki her fantastikte oldugu gibi kitabin baslari birazcik ilgi disi birakabiliyor okurken -bu cokta bir sorun degil-
nova’nin kendine has tavırlarına bayıldım!! krallıklar, varisler, guc, taht savaslari, enemies to lovers…
bir fantastikten isteyebileceginiz cogu seyi veriyor bence. ben cokk begendim ikinci kitabini da aldim okumak icin sabirsizimm