İnsan eğer gerçekten inanırsa her şey mümkündü.
Kristin Hannah dan okuduğum ilk kitap bu kadar güzel bir kitap olabileceğini düşünmüyordum biraz Jojo Moyes in anlatım diline benzettim çok akıcı. Kalın bir kitap olmasına rağmen çok zevkli okudum daha önceki yaşantısında sağır olan bir kadının öldükten sonra başka bir bedende yaşamasını anlatıyor çabalamanın Aşkın mücadelenin bir kanıtı gibi Bence bu kitap Sevginin Gücü diyebilirim yazarın Diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum herkese keyifli okumalar