Şu vardır ya, misafirlikten tam kalkacaksın, kapının önündesin konuşacak bir sürü şey çıkar. Ve en az yarım saat kapı ağzında sohbet edersin. İşte onu sanalda yaşadık tebrikler cjkskdks aynı kişiye üçüncü iyi geceler yazışımdan sonda hâlâ konuşuyorduk 😂😂😂😀