Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 18 Ocak 2023 00:47 İlk kez bir Ahmet Ümit kitabı okuyorum. Ahmet Ümit’i bildiğimiz tarzdan çok farklı bir kitap. Maalesef bayıldığım bir kitap olmadı, bazı yerlerde çok sıkıldım. Beş ülke beş prens muhabbetinden dolayı da olabilir. Hepsinin benzer şeyleri yaşaması ve uzun uzun anlatılması beni yordu. Bazı yerleri atladığım halde kopukluk yaşamadım çünkü bir önceki prenste anlatmıştı. Umarım yazarın diğer kitaplarını daha beğenerek okurum.