Puan vermedi·50 syf.····Okunma: 18 Ocak 2023 23:07 Bir anda okuyup bitirebileceğiniz ve dersler çıkarabilceğiniz bir kitap. ilk hikayeyi ve ikinci hikayeyi nasıl okuduğumu anlamadım lakin üçüncü hikayede biraz sıkıldım. Ama gayet iyi Stefan Zweig'ın her kitabı gibi bu da okunur tabiki.