·320 syf.····Okunma: 20 Ocak 2023 00:21 İlk bölüm böyle başlıyor kitapta. 21 yaşında ve üniversite öğrencisi olarak bana o kadar çok şey kattı ki.. Davranışlarımı sorguladım, ilişkilerimi sorguladım, bakış açımı sorguladım. Bazı şeyleri yanlış veya eksik yaptığımı öğrendim. Doğan hoca çok güzel bir öğretmenmiş ki hala bizi eğitmeye devam ediyor. İlk okuduğum kitabı ama asla son olmayacak. Hemen annemin kütüphanesinden diğer bulduğum kitaplarını da çıkardım. Her gencin her insanın mutlaka okuması gereken bir kitap. Hocamız ışıklar içinde uyusun…