·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2023 16:07 İngiliz dili ve Edebiyatı okuyan Nazlı ve Ezel ,Jane Austen üzerine ortak bir ödev hazırlamak zorunda kalırlar.Onlardan birbirlerine ayna olmaları istenmektedir.Kitabın son sayfasına kadar Nazlı'yı bencil,kaba ve egoist bir kız olarak okuyoruz ama o son sayfalar aslında ne kadar ön yargılı olduğumuzu bir kez daha yüzümüze vuruyor.Gördüğümüz şeyi yorumlamakta hiç zaman kaybetmiyoruz ama her zaman görünmeyen bir taraf olduğunu unutuyoruz.Hayatının en güzel yaşlarında değer verdiği 2 kişinin aynı günde ölümü insanı nasıl etkiler Nazlı'da bunu görüyoruz.Heleki o kişilerden biri sırf Nazlı yaşasın diye kendi hayatından vazgeçmişse.O son sayfalar olmasa kitabı bu kadar beğenmezdim ve puanım düşük olurdu ama sonu çok iyi işlenmişti.Güzel bir kitaptı.