·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2023 23:30 Tek kelimeyle muh-te-şem bir kitaptı. Okurken büyülendiğim gerçekten sihirli bir kitap. Çok zevk alarak okudum. Sonlara doğru kalbim çok hızlı çarpmaya başladı . Neler olacağını çok merak ediyordum. Kitabı yeni bitirdim, kalbim hâlâ çarpıyor. Okurların merakını kitabın sonuna kadar diri tutan sürükleyici bir kitaptı. Ben hayatta ki kendimi gördüm. Ve Nora yla birlikte gerçekten bende olmak istediğim hayatlara gidip geldim. Kaçmak istediğim hayatın,kaçtığım yerle aynı oluşu tam bir aydınlanmaydı. Bir kara delik olmadığımızı bir volkan olduğumuzu ve olduğumuz yerde kalıp çorak toprakları zenginleştirmemiz gerektiğini,içimizde bir orman büyütebileceğimize inandım. Hayatı sevelim hemde sıradan şeylerler sevelim. Gökyüzüne bakıp sevelim,sokakta oynayan çocuklara bakıp sevelim,sağlığımız yerinde diye şükredip sevelim,sevdiklerimiz yanımızda diye sevelim... Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. OKUYUN OKUYUN, OKUYUN...