Puan vermedi·324 syf.····Okunma: 21 Ocak 2023 19:00 Abdülhamid dönemini kendi ağzından anlatan hoş bir kitap. 33 yıl süren hükümranlığın içeride başka dışarıda başka bilinmesi... Devlet nasıl yönetilmeli ve nasıl yönetici olmalı, bunları bizzat Sultan Abdülhamit Han'ın kendi ağzından anlatılıyor. Benim en çok dikkatimi çeken şey ise Mehmet Akif Ersoy'un Abdülhamid için "kızıl kâfir" diyor olmasıydı