Sen kitap! Beni çok kötü zamanlarımda umutla dolduran, ağlatan güldüren...
Hayatımda unutmayacağım tek kitap. Keşke beynimi sıfırlayabilseydim de tekrar tekrar okudupum da ilk okudupum hissiyatı verseydin. Ama her seferinde ilk gibisin
Kitaptaki en güzel ve beni etkileyen gözümde canlandıran en iyi betimleme tilkinin bozkırı seyretmesiydi.
Okuyunn ve okutturun