Benim gibi "Ahh Keşke" diyen biriyseniz, hayatın dönüm noktalarında hata yaptığınızı düşünüyorsanız, pişmanlıklarla doluysanız işte sizin için biçilmiş bir kaftan:
Bu kitaptan önce binlerce kez yaşayamadıklarım için keşke uzaktan o yaşayamadığım hayatı izlesem nasıl olurdu görebilsem dediğim bir çok an oldu... Ve bu kitap resmen ayna oldu.Yapmak istediğim her şeyi yapma imkanımın olduğu bir hayatım olabilirdi.
Ama ben o hayatta şimdikinden mutlu olabilir miydim?
Şunu kabul etmemiz gerek: Yaşadığımız hayat bizim! Doğrusuyla, yanlışıyla, pişmanlıklarıyla bizim hayatımız!
Ve emin olun, dışarıdan ışıltılı görünen birçok hayat içine girdiğinizde o kadar parlak değil gibi geliyor şimdi.. Evet kitap bana kendimi sorgulattı, binlerce kez şükür etmeme de yardımcı oldu. Ama yine de o keşkeler yerli yerinde duruyor....