·144 syf.····Okunma: 24 Ocak 2023 17:45 Kitabı okurken büyük beklentiler içindeydim. Başladım, okudum, bitirdim. Açıkçası ben bu kitabı okurken çok fazla şey öğrendim. Aslında biraz umut ve biraz da inanç ile herşeyin mümkün olduğunu anladım. Kitapta birçok cümle çok hoşuma gitti,birçok cümleyi o kadar benimsedim ki. Çok fazla cümle olduğu için ve kitabı içinde geçen cümleleri beğendiğinizden değilde kendi isteğinizle merak edip almanızı istediğim için kitaptan alıntıları paylaşmayacağım. Kısaca kitap güzeldi kapağı bile o kadar iç açıcıydı ki açıkçası kitabı alırken kapağından çok etkilendiğim için aldım ve aldığıma da pişman değilim.