Puan vermedi·248 syf.··Beğendi
· Harika bir kitap.Okurken kendi çocukluğunuza gidiyorsunuz,ailenizi ve öğretmenlerinizi düşünerek okuyorsunuz.O kadar çok altını çizdiğim yer oldu ki.Velilerime de okumaları için tavsiye ettim ve birlikte bir kitap yorumlama atölyesi yapacağız