Öncelikle kitaba BA-YIL-DIM! Seveceğime zaten emindim (Hadi ama romantik filmler izleyen bir aşk manyağı mı? Kim bu, ben mi?) Ama bu kadar seveceğimi düşünmemiştim. Çok klişe yerleri bulunan ama hikayenin ve dilin akıcılığından dolayı sizi sıkmayan bir aşk romanı bu. Liz'in yerine kendimi çok fazla koydum. Karakter resmen empati yeteneğimi bir üst seviyeye çıkardı doğrusu, bu nedenle kitaba ayrı bir ısındım. Normalde bu tarz şeyleri sevmesem de bu kitapta gözüme batmayan küçük bir detay vardı o da her bölüm başında bulunan film alıntıları. Allahım o ne güzel bir ayrıntıydı... (Bütün filmleri izlemiş olmam da cabası) Neyse dönelim konumuza, bazı konularda Liz bir takım salaklıklar yaparak beni kendinden soğutmadı değil ama toparladı diyebiliriz. Güzel detaylar, aralarındaki tatlı diyaloglar bence kitabı çok hoş kılmıştı. Kızın kendine has kişiliği de aşırı tatlıydı bence. Yani diyeceğim şu ki romantik komedileri, tatlı aşk hikayelerini seviyorsanız bence okuyun. Çünkü gerçekten Filmlerden Daha Güzel!
Filmlerden Daha GüzelLynn Painter