Bazı arkadaşlıklar vardır kardeşten daha öte, birbirinizi kollar korursunuz..birbirinizi herkesten çok düşünür beraber düşseniz beraber kalkarsınız işte bizim ki de aynen öyle hatta daha iyi diyebilirim ne kadar yanlış anlaşılmalar tartışma ve kavgalar olsada hiç bır zaman ne olursa olsun bi an bile birbirimizi bırakmayı düşünmedik.seni çok seviyorum sis❤ iyiki varsın en değerlim en özelim
#ecemime😙 Emrullah