kitabın konusunu aslında beğendim ama okurken beni heyecanlsanıran bir kitap değildi. Fantastik türde yazılmış ve paralel evrenleri konu olan bir kitap. Olaylardan çok kitabın okura vermek istediği düşünceden daha çok etkilendim açıkcası . İnsanı okurken düşündürüyor ve kendi hayatınız ve yaşadıklarınızla bağdaştırıyorsunuz. o yüzden hoşuma gitti ve okumaya devam ettim.