Bu kitap için çok yorum yapmaya gerek yok zira en güzel baş ucu kitaplarından biri yazarım ressam kimliğinin olması ve kitaptaki çizimler betimlediği Budizm felsefesi ile harmanlaşıyor size bazı dönemlerde ve zamanalarda güç ve ilham veriyor bir çırpıda okunan bu kitap için herhangi bir kurala veya olay örgüsüne ihriyacınız yok istediğiniz sayfadan başlayın ve kendinizi mutlu edin benim elime dün ulaştı ama şimdiden kitabın sayfalarını bahar ile do attım rengarenk çiçeklerle doldu be bitmesine rağmen ara ara sayfalarını açıp bir daha okuyorum.