Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 28 Ocak 2023 00:31 Açıkçası kitap bir türlü sarmadı, sonuna kadar ee yani diye diye okudum elimde süründü resmen. Sadece sonlara doğru karakterlere yeni yeni ısınmaya başladım ve sonunda bir şeyler olmaya başladı ki kitap bitti zaten. İçinde çok az olay var ve olay çok da ilgi çekici gelmedi bana. Yok ismi söylenmemesi gereken yoksa laneti üzerilerine çeken Adela Lagmir'miş. Bu bi yerden tanıdık geliyor bana ama neyse...Serinin ilk kitabı olduğu için yine de sabretmeye ve çok da olumsuz yorum yapmamaya karar verdim. Gerisini de okuduktan sonra karar vereceğim sevip sevmediğime.