·109 syf.····Okunma: 28 Ocak 2023 03:35 Yazarın daha önce Posta Kutusundaki Mızıka ve Raf Ömrü kitaplarını okuyup dilini beğenmiştim. Bu kitabı sevdiğim bir hocamın tavsiysiyle okudum ama pek aradığımı bulamadım diyebilirim. Belki şiirler benim için değildir tam bilmiyorum ama şiir değil de deneme türünde yazılması gerekiyormuş hissi oluştu kitabı bitirdikten sonra. Ben iyi bir şiir okuyucusu olmadığım için de olabilir bu durum. İlerleyen tarihlerde yeniden okumayı düşünüyorum.