·196 syf.····Okunma: 29 Ocak 2023 02:16 Türk klasiklerini severim, okurken de oldukça zevk alırım normalde ama bu kitapta durum tam tersi oldu. Dili akıcı değildi, hikayede çok fazla gereksiz detay vardı ve konusu da sıkıcıydı bence. Günde 10 sayfa anca okuyabildim. Sonunda bittiği için çok mutluyum.