·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ocak 2023 19:34 konusundan dolayı okurken aklımda hep etik mi savaşları verdiğim bi kitaptı. bundan dolayı sıfır bir beklenti içindeydim ama yazarın konuyu yavaş ilerletmesi, dilinin akıcı olması bir süre sonra kitaba karşı yumuşamamı sağladı. açıkcası baba figürümüz pike lawson kendini oğlundan daha çok sevdirdi. hem yaş farkının çok olması hem de yasak bir aşk olmasından dolayı erkek karakterinin kendini geriye çekmesi yerindeydi. okuması zevkliydi ve pike'n, jordan'a olan tutumu, yaklaşımı içimi sımsıcak etti. bir de böyle bir adamdan nasıl cole gibi bir oğlan çıkmış anlamadım. güzeldi.