Kitap akıcı bir şekilde ilerliyor.Öyle ki 8 saatte kitabı bitirdim.Kadına yönelik yapılan manevi ve maddi şiddeti çok güzel bir şekilde gösteriyor.Kitabi beğendim fakat yazarın edebi yönünü biraz eksik buldum tek düze bir anlatım kullanmış edebi olarak biraz estetik olsaydı okurken daha çok keyif alacağımı düşünüyorum.Olsun bu haliyle de güzel bir kitaptı.