·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2023 05:54 Yazarın okuduğum ilk kitabı,tarzı biraz dağınık, alışması zor oldu ama duyguyu,yaşanmıslığı çok yoğun olarak okuyucuya aktarabiliyor,hikaye çok tanıdık, 60 yıl önce yaşananlara bakınca ülkemde çok da birşey değişmemiş, bu da çok acı