·175 syf.····Okunma: 29 Ocak 2023 00:00 Nasıl başladım nasıl bitirdim hiç bilmiyorum. Tam Türk dizi tadında sürükleyici bir kitaptı. Her sayfayı çevirdiğim ne olucak merakıyla okudum.
Yazarın ben dili ile karakterlerin dilinden hikayeyi okumak ve duygularını düşüncelerini kendi dilleriyle bana hissettirmlerinie çok sevdim.
İki bölümden oluşan kitabın ilk sayfalarını erkeğin dilinden daha sonrasını kadının dilinden okumak çok güzeldi. Ben şahsen aşırı tad aldım elimden bırakamadım.
Üç arkadaşın birbiri arasındaki farketmedikleri olayları kitabın sonunda dinlediğimde şok oldum. Son sayfada kadının kendisine gelmesini ve yeniden hayatına devam etme cesaretini gösterbilmesini sevdim.
Emine hanım ın ilk kitabı ve kesinlikle yazarlığa devam etmesini isterim. Kaleminiz daim olsun.