·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2023 22:55 Kalemi kadar kalbi de güçlü olan Nurullah Genç bu mükemmel eserinde önce Aşkıyla, Özlemiyle, Hüznüyle insanı paramparça ediyor. Ve sonrada dizeleriyle insanın yaralarına merhem oluyor.
Şiir aşktır zaten aşk diye bir şey olmasa şiir olmazdı diye düşünüyorum. Şiire olan sevgim romana veya öykü gibi türlere göre daha fazladır çünkü şiir yazmak zor ve zamansızdır. Böyle etkileyici şiirler okuyunca da insan yeniden doğmuş gibi oluyor, kitapta her şiir ayrı ayrı birer kitaba konu olacak güzelliktedir. Sanırım ne yazarsam yazayım bu kitabın güzelliğini anlatmakta etkisiz kalacak, bence siz mutlaka bu kitabı okuyun. Şair ne güzel söylemiş ;
***
İlk harfi yazdığımda yollarındaki izler
Dumanlı bir İstanbul getirdiler öteden
Fotoğraflarında mı gizleniyor denizler
Mor dikenler büyüdü şakaklarımda bile
Hatıralar yurdunun o uzak mabedinden
Bir sen gelmedin; geldi gidenler sevda ile
Vesselam