·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2023 00:45 Kitap mükemmeldi! Pekala, başlamadan önce beğeneceğime emindim ve gerçekten de çok beğendim. Şoktan şoka girdim ve duyguları dibine kadar yaşadım. En sonunda ağlamaktan gözlerim kıpkırmızı oldu. Şunda anlaşalım kızın annesini başta sevmiyorduk, sonlara doğru değişti evet ama yaptıklarını o unutur ben unutmam. Şiddete meyilli bir insan değilim ama beni çok zorlamıştı... Jackson, sen mükemmel bir karaktersin. O kadar sevdim ki, o kadar hissettim ki... kitabın sonu başka türlü bitseydi kendime gelemezdim. Grace, sen çok güzel bir annesin. Aslında bakılırsa her bir karakteri çok sevdim. Malum kişileri es geçiyorum. Kitabın yazımı çok iyiydi, konuşma fazla olduğu için sıkmadan akıp gidiyordu. Yazardan okuduğum ilk kitaptı ancak diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.