Puan vermedi·90 syf.····Okunma: 02 Şubat 2023 03:09 Sınav haftam olduğu için uzun sürede okuduğum ama normal durumlarda bir iki günde okunabilecek muhteşem bir eser. Dili güzel ve akıcı. Okuyanı asla sıkmıyor. Samimi olmak gerekirse bazı suçlarda (cinayet, taciz, tecavüz...)idamın iyi bir caydırıcı yöntem olacağını düşünürdüm. Ama bu kitabı okuduktan sonra sadece idam edileni değil geride kalanları da görünce(hissedince) bu düşüncemden vazgeçtim. Sadece suç işleyenleri değil geride kalanlarda ölüyordu. İdam edileni, arkasında bıraktıklarını, idam edeni, çevresindekileri o kadar iyi anlatıyor ki iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Tek kelimeyle muhteşem bir eser. Okumak isteyenlere gözüm kapalı tavsiye ederim. Şimdiden herkese iyi okumalar