İlk başta "aa ne güzel! Hayatı bir köpeğin gözlerinden göreceğiz." diye düşünerek başladım ve sonucunda bilim-kurgu kitabı çıktı. Başta yazım dilinden dolayı biraz zorlanıp anlayamasam da kesinlikle keyifli bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Çok farklı bakış açıları kattı. Tavsiye ederim(1 puanı okumakta zorlanmamdan kırdım)