Çok güzel, hayatımıza dokunacak bir kitaptı. Karakterimiz intihar ediyor ve keşke dediği her şeyi yaşamak için alternatif hayatlarına seyahat ediyor fakat hiçbir olasılığın yaşadığımız hayat kadar iyi olmadığını gözler önüne seriyor. Ben çok severek okudum. Herkese de tavsiye ederim.