Tarih öğretmenimizin alıp okuyun demesi üzerine okuduğum bir kitaptır. Çok gerçekçi yazılmış sahneler olması ve gerçek Türkçe ile yazılmış olması çok etkileyiciydi. Aşırı sürükleyici bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum, ben hızımı alamayıp 2. kez de okudum.