10/10
·160 syf.··
2023 42. kitabı
Aşırı komik biri olan Şermin Yaşar'ın bu kitabını çok sevdim. O kadar çok şu anki zamandan insanların hep haklı olmasından, kendilerine vakit ayıramamasından, hep abartmalarından ve bunun sebebinden bahsetmiş. Özellikle şimdiki çocukların(bizim neslimiz de dahil) nefes dahi almadan hep ders çalışmaları, kitap okumaları, verimli vakit geçirmeleri, hep en iyileri olmaları için ailelerinin çabalarından da bahsetmiş. Bu kitabı bitirdikten sonra(ne kadar çocuk kitabı da olsa) oturup biz ne yapıyoruz neden hayatımızı böyle geçirelim ki neden herkes gibi olalım ki diye düşünüyorsunuz. Herkesin hep çocuk kalması dileğimle...
Yaşantı
Abartma TozuŞermin Yaşar · Taze Kitap · 20198,1bin okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.