Paulo Coelho'nun kitaplarını hiçbir zaman inanılmaz bir hikaye duymak için okumam.O yormayan dinlendiren öykülerinin içinde bir Coelho cümlesi,nasihati yakalayabilmek için okurum.Coelho sanki bir cümleyi söyleyebilmek için o öyküyü yazmış gibi hissettirir bana.Böyle olunca da yazar karşımda anlatıyor ben dinliyormuşum havası verir kitapları.Bu kez de sohbetimizin konusu aşk...
Hristiyanlığın kadına bakışını çocukluk aşkı üzerinden anlatıyor yazar.İlk aşkın insanın hayatında en sadık kaldığı sırrı ve bu sadakati nasıl yıllarca sakladığıyla ilgili bir yolculuk...Kitabımız,bunların uğruna değişmeyi,vazgeçişleri göze alan bir kadın ve bir erkeğin gün gün bir haftalık macerasının anlatıyor.
Paulo Coelho öyküleri genel olarak evrensel bir dille anlatmasına rağmen bu kitabında hristiyanlık felsefesi üzerinde daha fazla durmuş olması okurken dikkatimi çeken en önemli ayrıntı oldu.Aşk,sadakat,içsel dönüşüm öyküsü okumak isteyenler için şimdiden iyi okumalar dilerim.