8/10
·282 syf.··
2023 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2023 23:39
Gece Yarısı Kütüphanesi benim için biraz abartılmış bir kitap oldu. Konu ve yazılış tarzı o kadar da iyi değildi bence. Ama yine de dört günde sıkılmadan okudum. Kitapta Nora Seed adında karakterin pişmanlıklarına vurgu yapılmış çokça. Her seferinde ihtimaller üzerine kurulu farklı bir hayatı yaşama şansı elde ediyor Nora. Sevgilisiyle evlense ne olurdu? Kedisi ölmese ne olurdu? Ash’in kahve teklifini kabul etse ne olurdu? Labirentler’den ayrılmasa ne olurdu? gibi ihtimalleri tek tek görüp bir hayat seçmesi gerektiğini düşünüyordu. Fakat sonunda kendi hayatına dönüp baştan başlamaya karar vermesi gerektiğini anladı. Kitabın konusu bence ilgi çekici ama abartıldığı kadar da iyi değil. Daha iyi yazar ve kitaplar kesinlikle var. Ama okunabilecek hoş bir kitaptı.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,7bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.