Puan vermedi·288 syf.··
2023 3. kitabı
Kitabı daha önceden almıştım fakat bir türlü okuyamamıştım, sıkıcı gelmişti ve bırakmıştım. Fakat yeni okuyunca aslında çok güzel bir kitap olduğunu anladım.Başları biraz sıkıcı gelebilir ama konular ortalara doğru bütünleşiyor.Yani sabırla devam etmek gerek. Kitapta;Osmanlı-İran savaşlarından, karakterimiz Cezmi'nin bu ve bunun gibi savaşlarda ki başarısından, yine Kırım'ı almaya çalışırken ortaya çıkan aşk,intikam ve bunların sonucunda oluşan cinayet konuları işlenmektedir.Keyifli okumalar.
CezmiNamık Kemal · Olympia Yayınları · 20175,6bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.