Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 20 Haziran 2017 16:15 Nursen'in de dediği gibi "YETER ULAN!" diye bağırmak isteyenler için,bağırmak isteyenler adına...
Öncelikle alışık olduğumuz pembe kapaklı, çiçekli,böcekli, yaldızlı, aşklı,meşkli kitap severler için pek uygun değil. Ki zaten bu tür okuyucular için kitap adının Ulan olması da alışageldik değil. Yanında rakı şalgam ikilemesi ile iyi gideceğini düşündüğüm bir kitap.