9/10
·440 syf.··
2023 28. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2023 20:15
Serinin ikinci kitabı kaldığı yerden devam ediyor önce dedim tekrar edecek galiba bazı şeyleri ama yok gayet güzel devam . Öncelikle bu iki kardeş her biri ayrı rahatsız tipler olarak kafa kafaya gidiyorlar tebrikler :D Yazar zaten önceden okuduğum iki serisinde dikkatimi çeken şekilde enteresan erkek karakterler yaratıyor . Erkek kardeşlerin her ikisi kopuk zengin ve yaptıkları işler arkadaş hele Grave 'in işi hey yavrum diyorsun . Cauldron 'un geçmişi üvey kardeşine ve özellikle babasına olan ultra nefreti tamamen haklı onu tam öğrendikçe anlıyor insan durumu . Ve annesi öldürülürken saklandığı yerden feci ölümüne tanık olmasının adamda yarattığı duygusal sakatlığı travmayı net izliyoruz . Bu kitapta acayip manyak bir şey oldu yazar döndü Cauldron'un erkek kardeşi Grave 'e ait pov yazmaya başladı hatta onun kendine bulduğu yeni hatun Elisa 'nın pov dahil oldu . Kitap böylece 4 pov ile bence şahane zenginleşti . Bazıları sevmeyebilir bakın seriyi adamları ben çok sevdim . Mesela şuan Grave nerdeyse daha sempatik geliyor bana ana erkek karakterden inanılmaz bir durum bu cidden . Cauldron ilk kitabın sonunda yediği bok yüzünden Camille ile durumları felaket olmuştu . . Uzun süre geçti aralarının düzelmesi için tam bu sırada Grave yatı ile Cauldron 'un yatını bordaladı sırf kızı almak için yok anasının şeyi dedim . Ve aldı kızı arkadaş kaçırdı sonrasında belli olaylar vs oluyor ama spoiler olur yazmıyım . Adamların her ikisi bu kadar inatçı takıntılı olabilir hatun resmen ortada sıçan oldu . Kitabın sonu yine Cauldron 'un yediği bokla sıçması ve Camille'in çekip gitmesi ile kapandı . Yani adam inanılmaz enteresan bakın acayip yoğun ketum soğuk az konuşan bir yanı inanılmaz itici değişik bir tip :) Ama 3.cü kitabı deli merak ediyorum çünkü tonla açık uçlu olay 2 çiftin sonu hepsi sonda bağlanacak :D
Better ManPenelope Sky · Independently published · 08 okunma
·
203 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ay okudum ikiside , ayy benım ciftım kesınlıkle elise ve grave çok iyiler, elise bayıldım..
Şimdi kitapta bır 3 lü bir aşk mı vardır ahhahah :)