Mesut Cihan Demirel okuyucusu iseniz ilk göz ağrısı olmasının yanında bu kitaptaki o samimiyeti yine fark edeceksiniz. Şu an ikinci ve genişletilmiş baskıdan çıkmış fakat ben ince ve ilk baskısını okuduğum için incelemem o yönde.
Genel olarak küçük küçük akıp gidiyor kitap fakat ben bazı yerler geldi "Ulan bee Mesut ağabey ne adamsın" veya " Ulan Mesut, ben senin..." dediğim oldu, sıkan yerler oldu, ara vermeden bi an önce bitirmek istediğim yerleri oldu. Yasak aşk tarzında yazılmış gerçeği asla yansıtmayacak olan kitaplardansa biraz daha yeraltı psikolojisini yansıtan kitapları tercih eden birisi olarak beğendim denebilir.