10/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2023 10. kitabı
#yorum Prof. Dr. Sevil Atasoy'un okuduğum dördüncü kitabıydı ve yine muhteşemdi. Bu kitapta yine pedofil, çocuk istismarı, çocuk beyanları, kadın cinayetleri ve DNA'lar işlenmiş. Bazı yerleri okurken yutkunamadım bile boğazım düğümlendi. Kan dondurucu bir sürü olayı okurken gerçekten kanım dondu. Bilgilendirici, eğitici niteliğinde bu kitapların daha çok yazılması ve okunması gerekiyor kesinlikle. Normalde okurken cümlelerin altını çizmem ve not almam, Atasoy'un kitaplarında sürekli altını çizdiğim cümleler ve kenarda çok notlarım vardır. Verdiği bilgiler üzerine bilmediğim filmler ve kitaplar ile tanıştım.
Kusursuz Cinayet YokturSevil Atasoy · Doğan Kitap · 20181,226 okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.